fredag, minnen och de ja borde göra.

hmm
mycke o tänka på...hur ska de bli... ja vet va ja borde men det tar emot.
Saknar mitt gamla liv. bara skita i allt o bara vara lixom.
Saknar..ja vet inte riktigt vad ja saknar, att sitta me en kall öl i handen o en cigg i andra. poppa reggae på högsta volym. umgås me alla människor.
Saknar tiden me Johanna då vi söp i veckor i sträck. haha inte så bra men fan va kul vi hade. Sthlm me Madde. el tiden me Robban o the gang ;)
Alla fester ja hade här hemma varje helg. massa folk o massa kul.  
o allt annat som inte man kan skriva ut här. haha
Livet var så mycket enklare för några år sen, el bara för ett tag sen
Tänk hur mycket man har vart med om igentligen och människor man har umgåtts med. hälften har man ju kontakt med idag. 

El innan allt vart så seriöst, då vi bara hade kul...innan ja fick för mycket att tänka på, vad som är rätt och fel, Även fast det var allt jag önskade mig då så varför känns det så fel nu, eller inte fel men bara nåt som måste ändras.


Och varför stör det mig så mycket om vad som hände då...det ängår inte mig...men ändå så gör det de så jävla mycket...

nej saknar bara föut när ja sket i allt o bara festade på som att de inte va nå bekymer i världen.

Nu låter ja helt cp tänkte ja på...låter som ja inte e värd det som komma skall, men de e nå fel, tror ja kommer fixa de rätt bra när tiden kommer.  Ja längtar så otroligt mycke efter h*n  och tror det kommer bli så jävla bra hur det än slutar det vet jag.
Men det går sååå långsamt har ju fan 5 månader kvar av det här helvetet kvar, haha nej nu kom ja in på de negativa igen.

Hur som helst har ja kommit fram till vad jag måste göra, och jag måste göra det snart.






Say A Word
Postat av: Nilla

Det kallas för hormoner! Bara så du vet... Du kommer garanterat ha dagar då du sitter och asgarvar så tårarna sprutar för att sen gå över till att störtböla över absolut ingenting och lite till!

2009-09-25 @ 21:49:54
URL: http://www.metrobloggen.se/madicken
Postat av: jasmine

Men gumman då!



Tror precis jag vet vad du går igenom just nu,visserligen har jag ju redan barn,men jag börjar ju om och en till lixom!!

Nu har jag ju haft mina barnfria helger men dom försvinner ju nu,för en till.

Och strulisen till pappa åxå,gör ju inte saken lättare,klart man är rädd och undrar hur allt ska gå.

Tror och hoppas iaf att min kommer ändra lite på sig när den väl kommit...

Hoppet är det sista som dör..



ta hand om dig och jag lovar att allt kommer kännas bättre,hur som helst så kommer du klara allt jätte bra.. kram

2009-09-26 @ 19:07:37
Postat av: Jennie

Stackare :S Inte lätt alltid !

2009-09-27 @ 17:30:09
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0